סניפים ושעות פעילות
לקוחות יקרים
לאור התפשטות נגיף הקורונה, מחלקות שירות הלקוחות סגורות לקבלת קהל.
אנו נמשיך להעניק לכם שירות מלא באמצעות:
- אתר התאגיד
- המוקד הטלפוני בטל. 1800-800-277
נתיבות
ימים א', ג' 08:30-15:30
ימים ב', ד' 08:30-14:00
16:00-18:00
יום ה' 08:00-14:00
טל. 08-9944912
פקס. 08-9944932
כתובת: רח' שד' ירושלים 18, קומה א'
כתובת למשלוח דואר: ת.ד. 206 , נתיבות 87711
מוקד טלפוני
לאור הסגר השלישי שנכנס לתוקפו החל מה- 08.01.2021 ועד ל- 21.01.2021 יחול שינוי בשעות פעילות המוקד הטלפוני:
ימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00
יום ו' 8:30-12:30
טל. 1800-800-277
נגישות בשירות הלקוחות בסניפי התאגיד
"תאגיד מי אשקלון" פועל רבות להנגיש את שירותיו לציבור האנשים עם מוגבלות במטרה להעניק חווית שרות העונה לצרכיו הייחודיים. התאגיד השקיע משאבים רבים בכדי לאפשר נגישות מלאה במשרדיו כולל בשירות ובנהלים, בהתאם לנדרש בחוק. במשרדי התאגיד קיימים מכשירי עזר לשמיעה עבור כבדי שמיעה לרבות סיוע לאנשים עם מוגבלויות עפ”י בקשה. בנוסף קיימות עמדות נגישות הכוללות דלפק וכיסא נגיש.